Zahvalno pismo, ohranjanje prepoznavnosti

Zahvalno pismo je ohranjanje osebne značilnosti za prihodnost.

Za zahvalno pismo se ne odloči veliko kandidatov, ki kandidira za delovno mesto . Razlogov je več, nekateri so razočarani, drugi so pričakovali vse kaj drugega kot so doživeli na razgovoru in podobno. Vsekakor pa zaradi redkosti zahvalno pismo najde svoje mesto v spominskih celicah delodajalca oziroma njegovega predstavnika. Tudi, če bomo iz raznih razlogov izbrali drugo delovno mesto, bo s tem naša prepoznavnost boljša kot v primeru drugih kandidatov. V tem pogledu je zahvalno pismo podobno, kot izredne geste in druge značilnosti nastopa na razgovoru. Enako tudi v tem primeru avtor dobro ve, da se je potrebno za uspešno kandidaturo ločiti od povprečja. Pri tem pa je potrebno paziti, da ne bomo izstopali preveč, saj se v tem primeru prednosti večinoma izničijo. Meja med dopustnim in pretiravanjem je razmeroma tanka, potrebno je imeti dober občutek. Prednost, ki jo ima zahvalno pismo v primerjavi z drugačnim, bolj drznim nastopom na kandidaturi je v večji možnosti obvladovanja situacije. Potem, ko smo opravili razgovor so naši vtisi sveži, po naših možganskih celicah vrvi raznih idej, zamisli in podobnega. Vse skupaj je potrebno zgolj ustrezno prestaviti v zahvalno pismo. Na razgovoru lahko izstopamo od množice, vendar je uspešnost nastopa odvisna tudi od drugih dejavnikov. Pričakujemo lahko točno določeno sestavo komisije, nismo pa zagotovo prepričani v natančno takšno zasedbo. Med zasedbo se lahko nenadoma pojavi direktor ali kakšna druga vplivna oseba, ki ima vpliv na komisijo. Možen je tudi obraten scenarij, da oseba s takšnim vplivom ravno v času našega nastopa pred komisijo ni prisoten. V vsakem primeru je napisati pismo lažje, ker imamo vse do oddaje možnost poljubnega spreminjanja vsebine. Sveže misli je dobro čim prej zapisati, obliko pa lahko pred oddajo poljubno spreminjamo.

Zahvalno pismo je zelo dobra odločitev za vse, ki mislijo na prihodnost.