Tek je dostopen vsem

Tek je dostopen šport, omejitve si največkrat postavljamo zgolj in predvsem ljudje sami. Upravičene izjeme so ljudje, katerim zdravstvene težave in druge podobne omejitve onemogočajo ukvarjanje s tekaško aktivnostjo. Za vse ostale, pa tek velja za enega najbolj dostopnih športnih aktivnosti. Osnovno opremo ima večina ljudi že doma, potrebno je zgolj začeti teči. Športna oprema se lahko tudi kombinira in združuje, postopoma pa se lahko z nakupi in dopolnjevanjem osredotoča na tek.

Pomembno je začeti teči, še bolj pa v teku vztrajati

Seveda je modro pred tem teči vsaj nekaj časa ter postati navdušen tekač. To so osebe, ki se na tek odpravljajo spontano brez posebnih dodatnih motivacij. Dobra motivacija je največkrat že dobro počutje med tekom ter po zaključku teka. Pogoj za dobro počutje je v prvi vrsti dobra pripravljenost, primerna opremljenost ter pametno odmerjen napor. Dobra pripravljenost se načeloma gradi postopoma, vendar je večina ljudi že ob prvem teku za prvo silo pripravljena. Na primerno opremljenost in pametno odmerjen napor seveda ne smemo pozabiti. Primerna opremljenost zahteva predvsem razmislek o vzdrževanju optimalne temperature in vlage glede na vreme v okolici. Za začetek so dobri praktično vsaki športni copati, oblačila pa lahko prilagajamo. Pametno odmerjen napor nam načeloma določa organizem, vendar ga kljub temu velja nadzirati. Nadzor je pomemben, če želimo teči tudi naslednji dan ali dan za dnem. Napor nam telo odmerja predvsem preko dihanja, prvič bomo najverjetneje zasopli že po nekaj sto metrih. Nadzor je pomemben predvsem za izogibanje raznim športnim poškodbam. Najbolj so na udaru noge, ki znajo ob prvem pretiravanju stakniti poškodbe. Te nas lahko prizadenejo do te mere, da naslednji dan ne bomo mogli teči oziroma bomo morali tek prekiniti zaradi bolečin. Zato je potrebno tek danes pametno odmerjati z mislijo na jutrišnji tek. Športne poškodbe začetnikov niso redkost, zato morajo tek izvajati nadzorovano.

Tekalna steza Weslo Cadence G 5.9i

Nova model tekalne steze Weslo Cadence G 5.9i ima LCD zaslon – Če želite izgubiti telesno težo boste svoj napredek in podrobnosti vsake vadbe zagotovo odčitavali na zaslonu. Videli boste lahko koliko kalorij ste porabili in tudi čas vadbe.
Če iščete tekalno stezo, s katero boste izboljšali svoje delovanje, potem je Weslo Cadence G 5.9 idealna izbira za vas. Zasnovana je posebej z izjemnimi lastnostmi, ki bodo spodbudile vašo vadbo. Spodaj naštete so izjemne lastnosti novega modela tekalne steze. Model je primeren za osebe teže do 125 kg.

· Zmogljiv impulzivni motor
Želite motor, ki bo učinkovito deloval med vsako vadbo? S tekaško stezo Weslo Cadence G 5.9 bodo vaše potrebe izpolnjene, saj se ponaša z 2.25HP impulzivnim motorjem, ki omogoča, da vadite pri želeni hitrosti in intervalih. Imate popoln nadzor nad hitrostjo in frekvenco svoje vadbe. Če želite hitro hojo morate preprosto povišati vrtljaje svojega motorja. Relativno višja konjska moč je ustrezna za intenzivne vadbe. Sami nadzorujete svoje vadbe. Možnost hitrosti je med 0 in 10 mph.
· Odličen krov tekalne steze
Ta odlična tekalna steza je opremljena s tekalnim krovom, ki je bil zasnovan z udobnim oblazinjenjem, ki med vadbo podpira vaša kolena, noge in sklepe. S to lastnostjo boste uživali v izjemnem udobju, saj oblazinjenje učinkovito absorbira učinek koraka. Udobje je zagotovo nekaj, kar želite iskati pri svoji tekalni stezi. To je najpomembnejša odločitev, ki jo morate sprejeti, saj le udobje zagotovi vašo varnost in udobje.
·Bluetooth omogočena iFit tekalna steza
Iščete iFit Bluetooth omogočeno tekalno stezo, ki lahko med vadbo dostopa do Google maps? Ta izjemna tekalna steza to omogoča.
Če ste iskali tekalno stezo, ki vas bo uspešno popeljala po poti izgube teže, potem je čudoviti Weslo G 5.9i vse, kar potrebujete. Kupite jo danes in dosežete svoje cilje.

Tekaške prireditve, množica koristi

Tekaške prireditve prinašajo velike koristi nastopajočim.

Potrebno pa je tekaške prireditve jemati resno predvsem v smislu izogibanja negativnim posledicam. Pozitivne posledice nastopanja so pridobivanje znanja, izkušenj, referenc, informacij ter razne druge. Negativne so nasprotje pozitivnih, predstavljajo pa jih razne poškodbe ter druge negativne posledice udeležbe tekaške prireditve. Velikokrat smo zanje krvi sami, vzrokov je več in so med seboj različni. Tako mnogi izberejo preveliko razdaljo, preveč zahtevno progo, na prireditvi ne skrbijo za osnovne zahteve organizma in podobno. Mnoge napake tičijo v glavi nastopajočega, torej obstaja možnost, da jih odpravimo. Z udeležbo tekaške prireditve, ki ima večjo zahtevnost v razdalji ali drugih lastnostih proge, ne bomo nič pridobili, lahko bomo celo nazadovali. Ker ne bomo mogli vzdržati tempa svojih vrstnikov, se bomo brez potrebe trudili in pretiravali, hkrati pa škodovali organizmu. Veliko bolje je, če izberemo tekaške prireditve , ki so primerne našim sposobnostim. S tem bomo optimalno obremenjeni, brez težav jih bomo opravili, pridobili bomo številne dobre izkušnje. ker bo organizem optimalno obremenjen, se ni bati negativnih posledic, po ustreznem počitku in regeneraciji bomo brez težav nadaljevali z treningom ali celo tekmovanjem. Kdaj bo to je odvisno od naše sposobnosti regeneriranja ter seveda predhodne obremenitve. Kdor redno spremlja svojo kondicijo bo znal dobro oceniti svojo sposobnost, znal pa bo oceniti tudi dosežen rezultat. Zavedati se je potrebno, da je regeneracija pomemben del športne aktivnosti, odvisna pa je med drugim tudi od obremenitve. Bolj zahtevne tekaške prireditve se odražajo v večji obremenitvi, posledično mora biti regeneracija boljša. Začne se že takoj po zaključku tekmovanja. Pri izbiri je torej potrebno poleg drugega računati tudi z regeneracijo, ter ritem vadbe. Kdor pretirava pri izbiri prireditve, lahko utečen sistem poruši, posledično si pridela več škode kot koristi.

Tekaške prireditve izberemo skladno s svojimi sposobnostmi, nikakor ni dobro pretiravati v nobeni od zahtev in izvedbi.

http://superge.si/infoportal/kategorija/tek/tekaske-prireditve-2016.html

Aerobika je užitek, če vadimo s pravimi oblačili in obutvijo

Aerobika je način vadbe, ki na našem telesu pušča veliko izjemnih učinkov. Ob redni vadbi bomo veliko bolj vzdržljivi, izboljšali bomo ne le svojo gibljivost, temveč bomo hkrati izboljšali tako delovanje srca, kakor tudi dihal, poleg vsega pa bomo izboljšali še telesno držo. Poleg vsega že naštetega pa bo redna vadba zelo ugodno vplivala na kvaliteto našega spanja, veliko lažje se bomo sprostili, tudi naš spanec bo veliko bolj miren, obenem pa bomo pokurili odvečno maščobo in preoblikovali svoje telo. A vse to ni dovolj, saj je prav aerobika tista, s katero si naše telo najbolj razgibamo. Zato pa potrebujemo primerna športna oblačila in seveda obutev. Športni copati so lahko povsem običajni, le pazljivi moramo biti na to, da imajo upogljiv podplat. V aerobiki je veliko poskokov in doskokov, zato so tudi poškodbe nekaj, kar nas lahko hitro dolet, še posebej, če ne uporabljamo kakovostne obutve. In odgovor na vprašanje kaj obleči, boste našli tukaj. Najboljše so lahke majčke in hlačke, lahko kratke ali dolge, narejene iz materialov, ki so lahki in udobni in pri samem gibanju ne omejujejo. Enako velja tudi za spodnje perilo, na aerobiko se odpravimo s udobnim športnim nedrčkom.