Podjetniki pogosto pozabijo na pomembnost optimizacije spletnih strani. Nekatere strani je skoraj nemogoče najti, nekatere pa lahko potencialne stranke celo odvračajo. Mnogi podcenjujejo moč majhnih trikov, s katerimi z lahkoto povečajo obisk spletnih strani in prodajo.
Ti triki za optimizacijo spletnih strani vam bodo pomagali pri pošiljanju »signalov« iskalnikom, ki bodo posledično vašo spletno stran uvrstili višje.
Naslov:
– Če se vaša stran v iskalnikih že pojavlja dokaj visoko, vašemu naslovu dodajte kakšno besedo.
– Vašemu naslovu dodajte besedo, ki je v iskalnikih pogosto uporabljena.
– Ime vašega podjetja skrajšajte in ga dodajte na konec naslova.
Podnaslovi:
– Prvi podnaslov naj bo kratek in jedrnat, v drugem podnaslovu pa naj bo širša razlaga prvega.
– Dodajte še tretji podnaslov, ki lahko vključuje kakšno zbadljivko. Ne pretiravajte s ključnimi besedami.
Elementi spletne strani:
– Ikone vašega menija spremenite tako, da bodo jasno izražale kaj prodajate.
– Na zaključek strani dodajte vaš naslov.
– Ustvarite napis s krepkimi črkami, npr. »Kupite zdaj!« ali »Pridružite se!«
– Na vrhu vaše spletne strani v veliki velikosti napišite svojo telefonsko številko.
– Optimizirajte elemente na spletne strani in izbrišite tiste, za katere menite, da so nepotrebni.
Povratne povezave:
– Na strani, podobni vaši, pustite povezavo na vašo najljubšo spletno stran.
– Dodajte povezave na vaše ostale strani.
Oglaševanje:
– Omenite točno kaj ponujate na vaši spletni strani.
– Napišite kje to ponujate in zakaj. Npr. : »Ponujamo rešitve z recikliranjem, saj verjamemo, da je čisti posel tudi profitabilen.«
– Ne pozabiti povedati, komu so vaši izdelki namenjeni.
– Vašemu tekstu dodajte ime, saj ljudje zaupajo ljudem, ne podjetjem.
Ker pa ima optimizacija spletnih strani tudi nekaj skritih pasti, se je glede optimiziranja najbolje posvetovati tudi s strokovnjakom za to področje.