Metode oglaševanja

Oglaševanje  se je razvilo v zapleteno obliko komunikacije, kjer obstaja na tisoče različnih načinov prenašanja sporočil do potencialnih strank. Risbe na stenah jam naj bi predstavljale prve oblike oglaševanja, pojavilo pa se je tudi v staroegipčanski kulturi. Ruševine v Pompejih kažejo celo na to, da je bilo tam oglaševanje povsem vsakdanje.

Danes ima oglaševalec na voljo ogromno možnosti. Veliko jih ponuja že sam internet z objavo videoposnetkov, sponzoriranimi internetnimi stranmi, klepetalnicami ipd.

 

  • Oglaševanje prek tiska

Sem spadajo vsi oglasi, objavljeni v časopisih, revijah, brošurah, letakih ali karkoli, kar je objavljeno v prenosnih tiskanih medijih.

  • Gverilski način oglaševanja

To je sodoben, nekonvencionalen princip oglaševanja. Bistvo je, kako z omejenimi sredstvi in minimalnimi stroški ustvariti maksimalen dobiček in utrditi položaj blagovne znamke na tržišču. Pri tem sta pomembni izbira lokacije in časa. Za uspeh so nujno potrebne kreativne ideje in inovacije.

  • Razširjeno oglaševanje

Je način komunikacije za široko razširjeno potrošnjo, ki vključuje oglaševanje preko televizije in radia. Do pred kratkim je ta oblika pritegnila največje število potrošnikov.

  • Zunanje oglaševanje

Zajema vse načine oglaševanja, ki potrošnika zajamejo zunaj doma. To vključuje oglase na panojih, fasadah, kioskih …

  • Javno oglaševanje

Za razliko od tradicionalnih oblik se ta predvsem posveča izobraževanju in informiranju potrošnikov.

  • Mobilno oglaševanje

Spada med relativno nove oblike ki se z vedno večjo uporabo mobilnih telefonov, širi izjemno hitro. Trenutni trendi vključujejo pogosto uporabo spletnih socialnih omrežij kot so Facebook, Twitter ipd.

Vsi oglasi objavljeni na internetu spadajo pod to obliko. Ti oglasi omogočajo obstoj mnogih spletnih strani, zato je ta oblika dandanes najbolj razširjena.