Ugotovili ste, da bi bilo dobro najeti marketinško agencijo, a ne veste, katera bi bila prava za vas. Tukaj je nekaj nasvetov, ki vam lahko pomagajo pri odločitvi:
1. Upoštevanje dogovorjenih rokov
Seveda vam bodo pri vsaki marketinški agenciji zatrjevali, da delo končajo v dogovorjenem roku, a za vsak slučaj pri njihovih prejšnjih strankah preverite, ali so zanesljivi. Pri določanju datumov pa morate seveda tudi vi prisluhniti njim – če jim ne boste dali dovolj časa, dela ne bodo mogli opraviti kvalitetno, lahko pa vas tudi zavrnejo.
2. Pregled nad cilji podjetja
V agenciji se morajo potruditi, da bodo razumeli vaše poslovne cilje in vam jih pomagali doseči. Temu morajo tudi prilagoditi svojo metodologijo, če želijo vplivati na vaše potencialne stranke. Seveda pa morate tudi vi jasno izraziti svoje želje in z njimi deliti svoja pričakovanja.
3. Kakšna je njihova uspešnost?
Marketinška agencija vam mora znati pokazati, kakšne prednosti bo sodelovanje z njimi imelo za vas. Naj vam predstavijo pretekle projekte, vi pa jih povprašajte po povsem konkretnih podatkih, da ne boste kupili mačka v žaklju.
4. Medsebojno sodelovanje
Dobra agencija ne bo slepo sledila vašim ukazom. Če želi pomagati pri doseganju zastavljenih ciljev, mora imeti tudi nekaj besede pri oblikovanju strategij. Pomembni sta ustvarjalnost in inovativnost.
5. Podobno s podobnim
Priporočljivo je, da preverite, ali se je marketinška agencija že ukvarjala s projekti, ki so podobni vašemu. Če morate npr. doseči predvsem žensko publiko, mora imeti agencija tovrstne izkušnje in poznati določeno tržišče. Le tako boste skupaj lahko dosegli dobre rezultate.