Študentska trgovina z izjemno pestro ponudbo

Na spletu je veliko spletnih trgovin, v katerih lahko kupimo že skorajda vse. Obstaja pa tudi izjemno priljubljena spletna trgovina, ki se imenuje Študentska trgovina. Ta je nastala predvsem z namenom, da se lahko na enem mestu kupi vse, kar študentje in tudi drugi ljudje potrebujejo za najboljšo možno zabavo.

Študentska trgovina ponuja izdelke za najboljšo možno zabavo

Poleg pripomočkov ter izdelkov za zabavo, ki jih lahko kupimo v tej spletni trgovini, pa trgovina ponuja še številne druge, prav tako pomembne izdelke, ki se najpogosteje pojavljajo v obliki daril. Predvsem je Študentska spletna trgovina znana po tako imenovanih smešnih darilih, ki so posebna že na prvi pogled.

Trgovina nam obljublja marsikaj in to tudi izpolni

Trgovina je med uporabniki spleta postala izjemno priljubljena, saj se drži prav vsega, kar obljublja na svoji spletni strani. Lastniki te spletne trgovine se še kako zelo dobro zavedajo, da veliko ljudi kupuje v zadnjem momentu. Ravno zato so poskrbeli, da večina naročil uporabnikov, na dom pripeljejo že takoj naslednji dan.

Prednosti

Ena od številnih prednosti, ki jih uporabniki izjemno cenijo, pa je tudi njihov način plačila. Ponujajo namreč več možnosti in načinov plačil. Največ ljudi se še vedno odloča za najbolj priljubljeno obliko plačevanja, to je s kreditno kartico. Prav vsa plačila pa so povsem varna, izbira, na kakšen način bomo plačali, pa je seveda povsem naša.

Študentska trgovina pa je postala tako zelo priljubljena, da je dandanes ne obiskujejo samo študentje, ki jim je bila sprva namenjena, ampak tudi vse druge generacije, ki se lahko same dokopljejo do spleta.

Zimski “Red Orbit Šejk”

December se je na področju digitalnega marketinga pričel bombastično. Sceno slovenskega digitalnega marketinga smo točno pred enim mesecem dodobra pretresli na Zimskem Red Orbit Šejku.

Red Orbit Šejk je mešanica neverjetnih uspehov in popolnih polomij, uspešnih in neuspešnih trženjskih akcij domačih in tujih blagovnih znamk. Je zvarek študij primerov, izpeljanih na različnih komunikacijskih kanalih in medijih. Je miks naročnikov in agencij, medijev in uporabnikov. Je dogodek, ki vam da vpogled v najaktualnejše trende v digitalnem marketingu.

Digitalno okolje se spreminja izredno hitro. Vsak dan se pojavijo nove možnosti trženja preko digitalnih medijev in časa za počasne ni veliko. Zmagovalci pobirajo smetano. Primeri uspehov so tu. Čas je, da se iz njih nekaj naučimo.

Kljub temu da je digitalna revolucija tudi pri nas že v polnem razmahu, pa prvi koraki na tem področju podjetjem vedno povzročajo glavobole. Kako prenesti kulturo družbenih omrežij v podjetje? Kako prepričati vodstvo? Kako optimalno pozicionirati svojo blagovno znamko na spletu? Kaj deluje in kaj ne? Kje začeti in na kaj paziti? Pred začetkom novega leta smo pod drobnogled vzeli štiri blagovne znamke, ki so zaznamovale digitalni marketing v letu 2010.

V mešalnik smo tokrat vrgli Superge.si ter njihovo optimizacijo nastopa na spletnih iskalnikih, Petrolovo Kavo na poti in njen Facebook profil, mobilni marketing za nove telefone v okviru paketa Itak Džabest in Danone Activio ter njen 360° pristop k trženju blagovne znamke.

Danone Activia: Lajf z Activio in integrirano tržno komuniciranje

Activia je v letu 2010 aktivno vstopila na področje digitalnega marketinga in svoj nastop uspešno povezala z drugimi komunikacijskimi kanali. Spomladanska kampanja »Activia izzivi« je potekala na Facebooku, dodatni momentum pa je pridobila z vključitvijo TV spotov in POS oglaševanja. Activia je z uspešnim integriranim komuniciranjem hitro dosegla lepe uspehe. Študija primera nam je razkrila ozadje kampanje ter orodja in pristope, ki so bili v kampanji uporabljeni.

M:Medij: Mobilni marketing za Itak Džabest

Mobitel je s pomočjo svoje rešitve M:medij v okviru naročniškega paketa za mlade Itak Džabest uporabnikom ponudil mobilni telefon, katerega predstavitev ter spodbuditev prodaje sta bila glavni namen komunikacije s potrošniki. Komunikacija s ciljno skupino (naročniki Itak paketov − starost 15−30 let) je bila narejena preko dveh kanalov, sporočil SMS in mobilnega portala. Namen akcije je bila uporaba alternativnih komunikacijskih kanalov v kombinaciji s prodajnim motivom pri uporabnikih, s čimer je bila dosežena 5,7% konverzija v nakupu.

Petrol: Petrol in Kava na poti na Facebooku

Petrol je v letu 2010 aktivno vstopil v svet družbenih medijev. Kava na poti je s svojo prikupno in zanimivo komunikacijo na Facebooku navdušila marsikoga, medtem ko po drugi strani na svojih uradnih Facebook straneh Petrol še vedno ohranja bolj uradno komunikacijo. Na Šejku smo izvedeli, kako so se v Petrolu lotili Facebook marketinga, kako komunicirajo z različnimi ciljnimi skupinami in kako ohranjajo svoje oboževalce vključene v blagovno znamko.

Superge.si: Optimizacija spletne strani in zakup ključnih besed

Spletna trgovina Superge.si je ob prenovi spletne strani večjo pozornost posvetila tudi iskalnemu marketingu. S premišljeno strategijo nastopa na iskalnikih in natančno zastavljeno metriko so v pravem trenutku ujeli potencialne kupce in vidno povečali prodajo. Obisk preko spletnih iskalnikov se je v 4 mesecih povečal za 40 %. Na Šejku smo razkrili, kako so se lotili iskalnega marketinga na tako velikem obsegu ključnih besed, kako so optimizirali svojo prisotnost na iskalnikih in kakšne rezultate jim je to prineslo.

Pretresov na področju digitalnega marketinga še zdaleč ni konec. Že spomladi nas čaka nov Red Orbit Šejk, ki bo sigurno presenetil z zanimivimi primeri in pretresljivimi zgodbami. Več informacij o Red Orbit Šejku najdete na spletnih straneh http://sejk.red-orbit.com in http://www.red-orbit.com.

Marketing, s pogumom do uspeha

Marketing je dejavnost s katero privabimo kar največ kupcev, ki bodo naš proizvod ali storitev dejansko kupili. Poznamo več različnih načinov marketinga, vsak je po svoje zanimiv in vsak po svoje uspešen. Pri marketingu se nam lahko zgodi, da bomo kljub veliki vsoti vloženega denarja na koncu ostali brez omembe vrednega uspeha, zato je dobro vedeti na kakšen način se ga lotimo. Direktni marketing, množični, spletni in mobilni so najpogostejše oblike marketinga v današnjem času. Ena od ključnih seveda najbolj pogostih nalog, ki jih potrebujemo za uspešen marketing je pisanje marketinških besedil. Marketinška besedila so za marketing, za katerega želimo, da bo kar se da uspešen izjemnega pomena. Dobro je, da se tudi z premišljenimi marketinškimi potezami, potrudimo vplivati na čustva potencialnih kupcev. Oglaševalci, ki želijo uspeh se na vse načine potrudijo, da pridejo v stik s bodočimi kupci. Tradicionalen marketing je sicer zelo priljubljen, zakupite prostor ter čas in pri tem veste, da ste s časom omejeni. Vendar se velikokrat zgodi, da je oglasni prostor v medijih drag, zato si kar težko privoščite, da bi napisali vse kar mislite. Brez nepotrebnih skrbi, da nam bo zmanjkalo časa in prostora pa nam zagotavlja spletni marketing.

Več informacij: www.red-orbit.com

Marketing je zelo zanimiva igra, ki jo igrajo tisti, ki si upajo

Marketing je v našem življenju vedno bolj pomemben, saj prav on v prvi vrsti odloči o tem kateri izdelek bomo z gotovostjo kupili in katerega ne bomo niti pogledali. Tako postaja marketing vedno bolj pomemben in kar nujno opravilo vsakega podjetnika ali posameznika. Zelo priljubljen je tradicionalen marketing saj zakupite svoj prostor in čas in pri tem veste, da ste časovno omejeni. Tu pa je še direktni marketing, ki velja za enega najbolj uspešnih in najbolj uporabnih, a mnogi delajo ravno pri njem največ napak. Kadar se odločamo za marketing, se v večini primerov odločimo, da bomo za svojo uspešnost in pridobivanje novih kupcev uporabili prav vse mogoče in nemogoče načine, ki se jih v danem trenutku spomnimo. Za uspešen marketing je še kako pomembno, da damo od sebe vse in se na vse načine potrudimo vplivati na čustva ljudi, torej potencialnih kupcev. Vedno bolj, se v prav ta namen pojavljajo brezplačne številke, kamor lahko kupci pokličejo in se podrobneje pozanimajo o določenem izdelku. Seveda pa je spletni marketing v precejšnji prednosti, saj se potencialni kupec za določeno informacijo opravi le do računalnika. Uspeh nam daje le dober marketing.

Več informacij: www.red-orbit.com

Optimizacija internet strani v slogu, prvi na Googlu, prvi v poslu

Optimizacija internetnih strani je eden od najbolj pomembnih in ključnih stvari, ki zagotavlja uspeh na spletu. Vsi tisti, pa naj je govora o podjetjih ali o posameznikih, ki tržijo svoje proizvode tudi s pomočjo interneta, to še kako dobro vedo. Optimiziranje internet strani zahteva le majhen denarni vložek, a veliko časa, truda in seveda znanja. Toda trud je, če je optimizacija internet strani kakovostna in narejena kvalitetno poplačan s tem, da je vaša stran med prvimi iskanimi zadetki v iskalnikih. Ena od tržnih aktivnosti, ki se najbolj izplača je optimizacija internetnih strani. Toda, ker je konkurenca res trda in neusmiljena je prav, da ste vedno v koraku pred njo, kar lahko dosežete s začetno, temeljito analizo svoje internetne strani in s pravo izbiro ključnih besed. Iskanje in analiza spletnih strani se opravlja s posebnimi analitičnimi orodji. Predvsem izbira ključnih besed je temeljnega pomena, saj bomo le s pravo izbiro le teh na svojo internet stran privabili obiskovalce, ki se resnično zanimajo za naš proizvod in so ga pripravljeni kasneje tudi kupiti. Hitro in celovito prenovo svoje spletne strani na način, da vas bodoče stranke na spletu najdejo zagotavlja optimizacija internet strani.

Več informacij: www.red-orbit.com

Nekaj definicij, povezanih s spletnim marketingom

Kaj je spletni marketing?

Če vidite reklamo v kakršnikoli obliki na internetu, gre za obliko spletnega marketinga. Takšni ali drugačni oglasi se pravzaprav nahajajo skoraj na vsaki strani, ki jo obiščete, in so glavno sredstvo za ustvarjanje dobička na internetu. Internet neprestano raste, s tem pa tudi možnosti za različne načine doseganja potencialnih strank.

Cena spletnega marketinga

Obstaja na stotine različnih modelov za oglaševanje na spletu, a večina jih pade v eno izmed naslednjih kategorij: CPA, PPC in CPT.

CPA, cost per action oz. cena na dejanje, je model, pri katerem vsa tveganja prevzame tisti, ki objavi oglas, saj oglaševalec plača le, kadar nekdo klikne na oglas in tudi izvede transakcijo.

PPC, pay per click oz. cena na klik, je najpogostejša oblika v spletnem marketingu, v tem primeru pa oglaševalec plača vedno, ko nekdo klikne na oglas, ne glede na to, ali je transakcija izvedena. Pri tej metodi so bistvene ključne besede.

CPT, cost per thousand oz. cena na tisoč, pa je model, pri katerem oglaševalec plača glede na izpostavljenost oglasa in število obiskov na spletni strani – če stran privabi 2 milijona obiskov in se oglas prikaže na polovici teh strani, potem CPM, ki je vreden 2 €, prinese tej strani 2000 €.

Kako vse lahko oglašujete?

Tu je nekaj najpogostejših načinov:

– pasice različnih velikosti (banner ads);

– oglaševanje preko elektronske pošte;

– Facebook, Youtube ali sponzorirane objave na Tweeterju;

– oglasi v novih oknih (pop-up ads);

– oglaševanje na blogu;

– itn.

Spletni marketing in spam

Spam je beseda, ki označuje nezaželeno pošto. Ko je bil spletni marketing še v povojih in se je začelo oglaševati po elektronski pošti, je bil spam zelo pogost, danes pa ga omejujejo mnogi zakoni, zato se ga pri svojem oglaševanju vsekakor raje ne poslužujte.