Zamrzovalna omara ima v mnogih gospodinjstvih številne dobre izkušnje uporabnikov.
Kupljena zamrzovalna omara pred nakupom predstavlja izziv, vsi želijo imeti kar se da dobre uporabniške izkušnje . Uporabniške izkušnje zamrzovalna omara nudi od primera do primera različno. Vsi si želimo, da bi zamrzovalna omara služila svojemu namenu skladno z našimi željami in zahtevami. Poleg samih splošno dobrih izkušenj, si želimo da bi bila tudi stroškovno čim bolj ustrezna zamrzovalna omara. To velja tako v primerih, ko je zamrzovalna omara aktualna, kot tudi za vse iz preteklosti. Te izkušnje prenašamo naprej. med izkušnjami na žalost niso samo dobre izkušnje. Med izkušnje sodijo tudi takšne, ki niso najboljše. V prihodnosti si vsi želimo, da bi bile te izboljšane ali odpravljene. Največkrat to naredimo ob novem nakupu. Nekateri pa pred njim investirajo v izboljšanje obstoječe. Kaj je bolje storiti v taki dilemi je nemogoče povedati. Ker smo uporabniki med seboj različni, si želimo tudi zelo različnih rešitev. Ena od ključnih lastnosti, ki vpliva na odločitev je možnost investicije. Možnost investicije je od uporabnika do uporabnika drugačna. Nekateri imajo možnosti investicije, izkoristijo jo na različne načine. Drugi pa možnosti preprosto nimajo. Zato velikokrat poiščejo alternative. Vsi, ki imajo možnost investicije se odločajo za ali investicijo ali pa odlog investicije. Vsaka od odločitev ima svojo dobro in slabo plat. Odločitev pa prepuščena samemu uporabniku. Med dobre izkušnje sodi cela vrsta lastnosti, ki se nanašajo na preteklost. V aktualnem nakupu si želimo vsekakor korak naprej. to pomeni, da želimo sodobnemu času primerno rešitev. Kakšna naj bo je odločitev posameznika. Nekateri prisegajo na tiste rešitve, ki so že iz preteklosti znane kot dobre in v praksi preizkušane kot dobre. Drugi pa se zavedajo hitrosti napredka in želijo imeti sodobnejše izvedbe, čeprav se zavedajo, da niso tako preizkušane kot klasične.
Zamrzovalna omara je sodoben način zagotavljanja klasičnih zahtev gospodinjstev.