Optimizacija strani je kakovost spleta .
Kakovost spleta se kaže na različne načine. Med pomembnejšimi je obisk, dobrodošlo je tudi, da obisk pomeni tudi nadaljnjo aktivnost. Nadaljnja aktivnost je želja naročnikov, katerim je optimizacija strani pomoč pri doseganju ciljev. Naročniki doseganje ciljev želijo zaradi svoje aktivnosti ali poslanstva. Na področju spleta jim je optimizacija strani pogosta pomoč pri doseganju ciljev. Učinkovita optimizacija strani jim lahko že v prvih korakih ponudi več rešitev. Te lahko optimizacija strani črpa iz izkušenj. Ker je naročnikov več, po potrebi s podobnih področji, lahko iz izkušenj vedo, kako se je določen koncept obnesel v preteklosti. Ob tem mora optimizacija strani upoštevati tudi aktualni čas. Kar pomeni, da nadgradi izkušnje z vsem aktualnim. Največkrat so področja aktivnosti marketing, oglaševanje, informacije ter podobna področja. Na spletu marketing, oglaševanje, informacije ter podobna področja iščejo sodobne načine uresničevanja svojega poslanstva. Sodobni načini, ki jih marketing, oglaševanje, informacije ter druga področja uporabljajo, so nasledniki klasičnih načinov. V osnovi marketing, oglaševanje, informacije ter podobna področja ostajajo praktično nespremenjena. Spreminja pa se marketing, oglaševanje, informacije ter druga področja v vsemu, kar narekuje sodoben čas in razvoj. Možnosti so pri tem velike. V veliki meri pa se izkoriščajo skladno z trgom, kupci ter številnimi drugimi značilnostmi. Za nekatere trge, kupce in druge značilnosti so novosti sprejemljive, ter predstavljajo večji delež. V ostalih primerih pa prednjači klasičen način. Kar predstavlja za številne naročnike izziv. Klasično in sodobno je za njih od primera do primera različna priložnost. Veliko vlogo pri tem igra njihova ponudba. Če gre za ponudbo primerno sodobnemu načinu, je bolje izbrati slednjega. Sicer je boljša rešitev, klasika. Bolj napredni pa iščejo priložnosti tudi izven tega klasičnega vzorca. Kar pomeni, da svojo ponudbo poizkusijo uspešno tržiti tudi izven ustaljenih okvirov. Ali pa ponudbo spremenijo tako, da ustreza nasprotnim okvirom.
Optimizacija strani je sodobna aktivnost.