Optimizacija strani, kakovost spleta

Optimizacija strani je kakovost spleta .

Kakovost spleta se kaže na različne načine. Med pomembnejšimi je obisk, dobrodošlo je tudi, da obisk pomeni tudi nadaljnjo aktivnost. Nadaljnja aktivnost je želja naročnikov, katerim je optimizacija strani pomoč pri doseganju ciljev. Naročniki doseganje ciljev želijo zaradi svoje aktivnosti ali poslanstva. Na področju spleta jim je optimizacija strani pogosta pomoč pri doseganju ciljev. Učinkovita optimizacija strani jim lahko že v prvih korakih ponudi več rešitev. Te lahko optimizacija strani črpa iz izkušenj. Ker je naročnikov več, po potrebi s podobnih področji, lahko iz izkušenj vedo, kako se je določen koncept obnesel v preteklosti. Ob tem mora optimizacija strani upoštevati tudi aktualni čas. Kar pomeni, da nadgradi izkušnje z vsem aktualnim. Največkrat so področja aktivnosti marketing, oglaševanje, informacije ter podobna področja. Na spletu marketing, oglaševanje, informacije ter podobna področja iščejo sodobne načine uresničevanja svojega poslanstva. Sodobni načini, ki jih marketing, oglaševanje, informacije ter druga področja uporabljajo, so nasledniki klasičnih načinov. V osnovi marketing, oglaševanje, informacije ter podobna področja ostajajo praktično nespremenjena. Spreminja pa se marketing, oglaševanje, informacije ter druga področja v vsemu, kar narekuje sodoben čas in razvoj. Možnosti so pri tem velike. V veliki meri pa se izkoriščajo skladno z trgom, kupci ter številnimi drugimi značilnostmi. Za nekatere trge, kupce in druge značilnosti so novosti sprejemljive, ter predstavljajo večji delež. V ostalih primerih pa prednjači klasičen način. Kar predstavlja za številne naročnike izziv. Klasično in sodobno je za njih od primera do primera različna priložnost. Veliko vlogo pri tem igra njihova ponudba. Če gre za ponudbo primerno sodobnemu načinu, je bolje izbrati slednjega. Sicer je boljša rešitev, klasika. Bolj napredni pa iščejo priložnosti tudi izven tega klasičnega vzorca. Kar pomeni, da svojo ponudbo poizkusijo uspešno tržiti tudi izven ustaljenih okvirov. Ali pa ponudbo spremenijo tako, da ustreza nasprotnim okvirom.

Optimizacija strani je sodobna aktivnost.

Optimizacija za iskalnike dobra rešitev

Optimizacija za iskalnike je dobra rešitev .

Obisk spletnih strani je želja lastnikov in oglaševalcev. Dobra spletna stran je lahko dobro obiskana iz mnogih razlogov. Predvsem jo odlikuje njena vsebina. Vsekakor pa je potrebno spletno stran najprej obiskati, da se o kakovosti njene vsebine in morebitnih nadaljnjih obiskih prepričamo. Ob prvem dostopu je pomembno, da se spletna stran razlikuje od drugih spletnih strani, ter je že v času iskanja med najbolj izpostavljenimi. K temu pripomore optimizacija za iskalnike. Iskanje neznane spletne strani se običajno zgodi ob iskanju točno določene vsebine na spletu. Takrat se uporablja iskalnike. Uporaba iskalnikov se vrši z uporabo ključnih besed. Ključne besede so tiste besede, ki najbolje opisujejo željo uporabnika spleta. Z ključno besedo na kratko sporoči kakšno vsebino želi videti. Optimizacija za iskalnike večino svojih aktivnosti temelji prav na iskalnikih in uporabi ključne besede. Spletni iskalniki so med uporabniki pogosto uporabljeni. Največkrat takrat, ko se išče neznane vsebine ali spletne strani. Optimizacija za iskalnike ima kar nekaj možnosti za doseganje boljšega obiska spletne strani. Spletna stran mora biti potem ko je optimizacija za iskalnike posegla, bolj obiskana. Večji obisk spletne strani se lahko preveri. Služi kot rezultat dosežka optimizacije. Po preverjanju uspešnosti optimizacije se skrbniki spletnih strani in lastniki dogovorijo o nadaljnjih korakih. Vsekakor je želja lastnikov spletnih strani v prepoznavnosti spletnih strani. Največja prepoznavnost spletne strani je dosežena takrat, ko spletna stran ne potrebuje nikakršne dodatne dejavnosti in pomoči za doseganje obiskovalcev. Obiskovalci sami imajo domeno spletne strani v spominu na tak ali drugačen način zabeleženo, kar pomeni, da se v primeru iskanja pojmov ali vsebine iz spletne strani, najprej odločijo za obisk točno določene spletne strani. Doseganje takšnega cilja ima lahko več poti in načinov. Spletni iskalniki in ključne besede so ena izmed možnosti, s katerimi se doseže boljša prepoznavnost.

Optimizacija za iskalnike je dobrodošla pomoč večji obiskanosti spletne strani.

 

Optimizacija za iskalnike, pomaga dosegati uporabnike

Optimizacija za iskalnike pomaga dosegati uporabnike na spletu ali preko spleta.

Uporabnike na spletu dosega spletno trženje , uporabniki preko spleta pa so predvsem zanimivi za klasično trženje. Dva različna načina trženja sta danes prisotna in oblikujeta celotno trženje. Vsako od trženj ima svoje dobre in manj dobre strani. Klasično trženje ima prednost v tem, da izdelek ali storitev nakupujemo s svojo prisotnostjo. Posebno pri trženju izdelkov je ta prednost velika, saj spletno trženje ne omogoča ogleda, otipa, preizkusa in mnogih drugih lastnosti izdelka pred samim nakupom. Prednost spletnega trženja je predvsem, da lahko izdelek ali storitev kupujemo kadarkoli, kar pomeni, da se za nakup odločimo takrat, kadar nam najbolj ustreza. Poleg tega se v spletnem trženju večkrat uveljavljajo boljši načini trženja, s tem je lahko nakup izdelka ali storitve cenejši. Pri spletnem trženju lahko trgovec deluje kot posrednik med kupcem in proizvajalcem, samo trženje pa ne zahteva trgovine, skladišča, ter vseh stroškov povezanih s trženjem na klasičen način. Optimizacija za iskalnike lahko pripomore k izboljšanju obeh načinov trženja. Glavni namen vsakega trženja je dosegati kupce, pomoč pa optimizacija za iskalnike lahko nudi z doseganjem obiskovalcev spleta. Obiskovalci spleta se med drugim lahko informirajo o izdelkih in storitvah tako klasičnega kot spletnega trženja z množico aktivnostmi. Optimizacija za iskalnike s svojimi aktivnostmi predvsem omogoča, da je učinkovita komunikacija z potencialnimi klasičnimi ali spletnimi kupci. Preko oskrbe z informacijami, optimizacija za iskalnike pripomore predvsem k boljši konkurenčni prednosti v primerjavi z drugimi klasičnimi ali spletnimi tržniki. Optimizacija za iskalnike omogoča, da je dosegljivosti informacij o spletnem ali klasičnem trženju na bolj vidnem mestu, kar posledično pomeni možnost, da se bodo klasični ali spletni kupci prej odločili za tega tržnika. Dobra optimizacija za iskalnike praktično omogoča nakup.

Optimizacija za iskalnike je vedno bolj iskana aktivnost, ki izboljšuje rezultate spletnega in klasičnega trženja.

Registracija domene

Si želite postaviti lastno spletno stran, vendar ne veste kako. Registracija domene je vsekakor prvi korak pri tem. Registracija domen je postopek, pri katerem domeno registrirate na vaše ime. Registrirate lahko tako rekoč katerokoli domeno, če le ta že ni zasedena. Že samo v Sloveniji je ponudnikov zakupa strežnika ter registratorjev domen kar veliko, ta postopek pa lahko opravite tudi prek svetovnega spleta.

Prostost domene boste najlažje preverili z orodjem preveri domeno. V okence orodja le vpišete ime domene, ki ga želite, pokaže pa vam njegovo prostost na več domenskih končnicah. Po končani registraciji domene ter ureditvi vseh potrebnih dokumentov pa prejmete tudi potrdilo o lastništvu domene. Sam proces je zelo hiter in že po 10min ste lahko lastnik lastne domene.

Eno izmed bolj kvalitetnih podjetij v Sloveniji, ki vam poleg zakupa strežniškega prostora nudi tudi registracijo domene in druge storitve pa je podjetje Domovanje d.o.o. iz Ljubljane. Poleg zakupa domene vam nudijo tudi spletno gostovanje, reseller gostovanje ter VPS gostovanje , izdelujejo pa tudi spletne strani. Vse njihove storitve boste najlažje našli na njihovi spletni strani.

Registracija domene je začasen postopke in običajno se domena registrira za leto ali nekaj let, zato vam bo domeno potrebno čez nekaj let ponovno registrirati. Nekatera podjetja opravijo to kar samodejno, razen če pride do preklica iz strani stranke.

V tem članku sem vam samo na kratko opisal postopek registracije domene, saj je to prvi korak na poti do lastne spletne strani, do končnega izgleda vaše strani pa bi bilo potrebnih še veliko korakov, ki jih nebi mogli spisati v enem članku, zato o tem kdaj drugič.

Optimizacija spletnih strani, sodobna aktivnost

Optimizacija spletnih strani je sodobna aktivnost na spletu, ki jo med drugimi izvaja tudi podjetje Red orbit d.o.o.

Sodobnost in aktualnost je optimizacija spletnih strani pridobila z večanjem števila uporabnikov spleta in spletnih vsebin. Spletne vsebine so se večale s številom uporabnikov spleta. Optimizacija spletnih strani je v poplavi konkurenčnih spletnih strani omogočala konkurenčno prednost določeni spletni strani. Razlogi za željo po boljši uvrstitev med enakimi, sorodnimi in konkurenčnimi spletnimi stranmi je več. Predvsem gre za poslovne in ekonomske cilje. Cilj vsake dejavnosti je doseganje boljši rezultatov in napredka v primerjavi s predhodnimi obdobji. Boljši rezultati in napredek je lahko merjen na različne načine. Predvsem gre za stvarne in nestvarne rezultate aktivnosti. Optimizacija spletnih strani se osredotoča predvsem na večjo možnost obiskanosti spletne strani. Spletna stran je postala v informacijski dobi pomembno orodje trženja izdelkov, storitev, informacij in drugih dobrih. Optimizacija spletnih strani je omogočala, da se orodje trženja bolje izkoristi pri prodaji, promociji ter drugih aktivnostih trženja. Splet se je do današnjih časov že veliko spremenil. Obiskuje ga vedno več obiskovalcev, vedno več je vsebin, vedno več je načinov vstopanja tako spletnih strani, kot obiskovalcev spletnih strani. Več spletnih strani pomeni več konkurence med sorodnim spletnimi stranmi ki tržijo soroden izdelek, storitev ali informacijo, doseganje boljših rezultatov v pogojih konkurence pa omogoča v veliki meri prav optimizacija spletnih strani. Pri svojih aktivnostih ima
optimizacija spletnih strani na voljo več možnosti, orodji in načinov za doseganje ciljev. Aktivnosti se odvijajo v smeri boljše uvrstitve spletne strani med rezultati iskanja ter boljše prepoznavnosti in dobrega imena spletne strani med sebi enakimi. Vsaka od možnosti ima boljše in manj boljše lastnosti, vsaka od možnosti zahteva manjšo ali večjo investicijo, vsaka od možnosti zahteva več različno intenzivnih aktivnosti. Prepoznavne spletne strani se večkrat odločajo za manjše spremembe, ki nudijo boljšo uporabo spletne strani.

Optimizacija spletnih strani bo v prihodnosti doživljala razne spremembe aktivnosti.

Naslednjih pet korakov do optimizacije

Kot smo ugotovili v prvem članku, optimizacija pomeni proces, ki izboljša pozicijo spletne strani na iskalnikih in s tem zagotavlja večjo obiskanost. Pripravili smo deset nasvetov, kako se optimizacije lotiti na lastno pest in tukaj je druga polovica.

 

6. Pravilno označen naslov

O tem se morda ne govori tako veliko kot o sami optimizaciji, a gre vendarle za pomembno podrobnost. Večina iskalnikov ustvarja sezname vsebine glede na naslov oz. title tag, zato gre za enega izmed najpomembnejših dejavnikov pri tem, kako visoko na seznamu zadetkov bo vaša spletna stran.

 

7. Ključne besede in meta tags

Gre za dve označbi v kodi spletne strani, ki sicer nista najpomembnejši, a vendarle prispevata k temu, da iskalniki lažje najdejo vašo spletno stran. Meta tags so označbe, ki vsebujejo metapodatke o HTML-dokumentu. Če prvič slišite zanje, pa se optimizacije raje ne lotevajte sami.

 

8. Nasveti za iskalnikom prijazno oblikovanje

V tem članku se temu ne bomo posebej posvečali, saj lahko na internetu najdete veliko brezplačnih navodil, ki korak za korakom razložijo, kako optimizirati dizajn strani, da bo prijaznejši do iskalnikov.

 

9. Vpisovanje strani v imenike

Iskalniki so v zadnjem času zelo napredovali in hitro indeksirajo spletne strani, zato načeloma vpisovanje v imenike ni potrebno. Tega pa se vendarle lotite, če ste se lotili optimizacije povsem nove strani.

 

10. Počakajte na rezultate

Opravili ste svoje delo, zato pa boste morali počakati na rezultate. Kako dolgo bo to trajalo, je odvisno od spletne strani. Tudi ko opazite napredek, pa ne zaspite na rezultatih, ampak si še naprej prizadevajte za izboljšave.

 

Na koncu velja dodati, da optimizacija vendarle ni tako preprosta in vključuje številne pasti. Za čim boljše rezultate se tako velja obrniti na strokovnjaka, ki ima izkušnje in vam bo znal svetovati glede najboljše strategije za vašo stran.

Prvih pet korakov do optimizacije

Ste zadovoljni s svojo spletno stranjo? Se vam zdi, da imate dovolj prometa, dovolj novih obiskovalcev in da ljudje, ki pridejo na vašo stran, najdejo, kar so iskali? Se vam zdi, da so vaši obiskovalci tudi vaša ciljna skupina? Če ste na vse odgovorili pritrdilno, lahko verjetno nehate brati, saj optimizacije očitno ne potrebujete. Sicer pa si lahko za začetek pomagate s temi petimi nasveti.

 

1. Kaj je SEO – optimizacija spletnih strani?

Zelo, zelo na kratko: optimizacija poskrbi, da je vaša spletna stran, pa tudi vse podstrani na vaši strani, vidna iskalnikom. To pomeni, da iskalniki vašo spletno stran najdejo, jo prikažejo med prvimi zadetki pri določenih ključnih besedah in tako vašo stran najde tudi več obiskovalcev.

 

2. Je vaša strategija prava za ciljno publiko?

Za uspešno optimizacijo morate najprej dobro poznati svojo ciljno skupino. Ugotoviti morate, katerim in kakšnim obiskovalcem je vaša stran namenjena, temu pa morate prilagoditi tudi vsebino strani. Morda se to zdi samoumevno, a vendar je vredno temu nameniti nekaj premisleka.

 

3. Ključne besede in iskalnikom prijazna stran

Kaj so ključne besede in kaj morate vedeti o njih pred optimizacijo? Gre preprosto za besede, ki določajo, v katere kategorije bodo vašo stran razvrstili iskalniki in imeniki, pa tudi za besede, ki jih bodoči obiskovalci vpišejo v iskalnik, da bi našli strani, ki jih zanimajo.

 

4. Vključite ključne besede v vsebino in kodo strani

Zdi se preprosto: optimizacija za večino pomeni, da več ključnih besed kot vključite na stran, večja bo verjetnost, da vas iskalniki najdejo. Vendar pa morate paziti, da svoje strani ne nasičite s prevečkrat ponovljenimi ključnimi besedami, saj bodo iskalniki spoznali, da jih poskušate prevarati.

 

5. Poskrbite za dobro vsebino

Dobra vsebina je ključna za dober položaj na iskalnikih, zato je nikar ne zanemarite.

5 mitov o optimizaciji spletnih strani

Če ste šele pričeli z optimizacijo spletne strani, boste potrebovali nekaj nasvetov. Preden se lotite tega podviga pa je dobro vedeti, kateri miti krožijo o optimizaciji.

1. Optimizacija spletnih strani je pretežka, da bi jo razumeli navadni ljudje.
To ne drži. Osnove dobre strategije pri optimizaciji spletnih strani vam bodo pomagale pri postavitvi vaše strani na višje mesto v iskalnikih in pri privabljanju novih strank. Res je, da se pri tem delu pojavlja tudi nekaj težjih stvari, toda če boste obvladali osnove, pri optimizaciji ne boste imeli večjih težav.

2. Preveč se moram še naučiti o optimizaciji spletnih strani.
O tej temi se morate naučiti ravno toliko kot o katerikoli drugi. Res je ne boste obvladali v eni uri, toda kateri predmet ste se pa lahko do sedaj naučili tako hitro?

3. Optimizacija spletne strani mi bo vzela preveč časa.
Ni res. Pomembno je le, da imate drugačen pogled na stvari, ko boste pisali vsebino, in poskrbeti morate za izgled vaše spletne strani. S temi stvarmi se že tako ali tako ukvarjate, če stvar naredite tako, kot je treba, pa si boste na koncu prihranili veliko časa.

4. Moja stran je prevelika, zato mi ne bo nikoli uspelo.
Rim ni bil zgrajen v enem dnevu in tako je tudi z vašo stranjo. Najboljša strategija je, da poskrbite za eno stran naenkrat. Osredotočite se na vaše najpopularnejše strani in jih imejte v mislih, ko si boste sestavljali nove koncepte.

5. V kateremkoli iskalniku se lahko v kratkem času pojavim med prvimi desetimi.
Optimizacija spletnih strani zahteva potrpežljivost in veliko trdega dela. Gradite na popularnosti svojih straneh in sčasoma boste imeli vedno več obiska. Poskrbite za to, da vas bodo ljudje, ki vas bodo iskali, tudi z lahkoto našli.

Več informacij najdete tukaj

Zimski “Red Orbit Šejk”

December se je na področju digitalnega marketinga pričel bombastično. Sceno slovenskega digitalnega marketinga smo točno pred enim mesecem dodobra pretresli na Zimskem Red Orbit Šejku.

Red Orbit Šejk je mešanica neverjetnih uspehov in popolnih polomij, uspešnih in neuspešnih trženjskih akcij domačih in tujih blagovnih znamk. Je zvarek študij primerov, izpeljanih na različnih komunikacijskih kanalih in medijih. Je miks naročnikov in agencij, medijev in uporabnikov. Je dogodek, ki vam da vpogled v najaktualnejše trende v digitalnem marketingu.

Digitalno okolje se spreminja izredno hitro. Vsak dan se pojavijo nove možnosti trženja preko digitalnih medijev in časa za počasne ni veliko. Zmagovalci pobirajo smetano. Primeri uspehov so tu. Čas je, da se iz njih nekaj naučimo.

Kljub temu da je digitalna revolucija tudi pri nas že v polnem razmahu, pa prvi koraki na tem področju podjetjem vedno povzročajo glavobole. Kako prenesti kulturo družbenih omrežij v podjetje? Kako prepričati vodstvo? Kako optimalno pozicionirati svojo blagovno znamko na spletu? Kaj deluje in kaj ne? Kje začeti in na kaj paziti? Pred začetkom novega leta smo pod drobnogled vzeli štiri blagovne znamke, ki so zaznamovale digitalni marketing v letu 2010.

V mešalnik smo tokrat vrgli Superge.si ter njihovo optimizacijo nastopa na spletnih iskalnikih, Petrolovo Kavo na poti in njen Facebook profil, mobilni marketing za nove telefone v okviru paketa Itak Džabest in Danone Activio ter njen 360° pristop k trženju blagovne znamke.

Danone Activia: Lajf z Activio in integrirano tržno komuniciranje

Activia je v letu 2010 aktivno vstopila na področje digitalnega marketinga in svoj nastop uspešno povezala z drugimi komunikacijskimi kanali. Spomladanska kampanja »Activia izzivi« je potekala na Facebooku, dodatni momentum pa je pridobila z vključitvijo TV spotov in POS oglaševanja. Activia je z uspešnim integriranim komuniciranjem hitro dosegla lepe uspehe. Študija primera nam je razkrila ozadje kampanje ter orodja in pristope, ki so bili v kampanji uporabljeni.

M:Medij: Mobilni marketing za Itak Džabest

Mobitel je s pomočjo svoje rešitve M:medij v okviru naročniškega paketa za mlade Itak Džabest uporabnikom ponudil mobilni telefon, katerega predstavitev ter spodbuditev prodaje sta bila glavni namen komunikacije s potrošniki. Komunikacija s ciljno skupino (naročniki Itak paketov − starost 15−30 let) je bila narejena preko dveh kanalov, sporočil SMS in mobilnega portala. Namen akcije je bila uporaba alternativnih komunikacijskih kanalov v kombinaciji s prodajnim motivom pri uporabnikih, s čimer je bila dosežena 5,7% konverzija v nakupu.

Petrol: Petrol in Kava na poti na Facebooku

Petrol je v letu 2010 aktivno vstopil v svet družbenih medijev. Kava na poti je s svojo prikupno in zanimivo komunikacijo na Facebooku navdušila marsikoga, medtem ko po drugi strani na svojih uradnih Facebook straneh Petrol še vedno ohranja bolj uradno komunikacijo. Na Šejku smo izvedeli, kako so se v Petrolu lotili Facebook marketinga, kako komunicirajo z različnimi ciljnimi skupinami in kako ohranjajo svoje oboževalce vključene v blagovno znamko.

Superge.si: Optimizacija spletne strani in zakup ključnih besed

Spletna trgovina Superge.si je ob prenovi spletne strani večjo pozornost posvetila tudi iskalnemu marketingu. S premišljeno strategijo nastopa na iskalnikih in natančno zastavljeno metriko so v pravem trenutku ujeli potencialne kupce in vidno povečali prodajo. Obisk preko spletnih iskalnikov se je v 4 mesecih povečal za 40 %. Na Šejku smo razkrili, kako so se lotili iskalnega marketinga na tako velikem obsegu ključnih besed, kako so optimizirali svojo prisotnost na iskalnikih in kakšne rezultate jim je to prineslo.

Pretresov na področju digitalnega marketinga še zdaleč ni konec. Že spomladi nas čaka nov Red Orbit Šejk, ki bo sigurno presenetil z zanimivimi primeri in pretresljivimi zgodbami. Več informacij o Red Orbit Šejku najdete na spletnih straneh http://sejk.red-orbit.com in http://www.red-orbit.com.

Optimizacija internet strani v slogu, prvi na Googlu, prvi v poslu

Optimizacija internetnih strani je eden od najbolj pomembnih in ključnih stvari, ki zagotavlja uspeh na spletu. Vsi tisti, pa naj je govora o podjetjih ali o posameznikih, ki tržijo svoje proizvode tudi s pomočjo interneta, to še kako dobro vedo. Optimiziranje internet strani zahteva le majhen denarni vložek, a veliko časa, truda in seveda znanja. Toda trud je, če je optimizacija internet strani kakovostna in narejena kvalitetno poplačan s tem, da je vaša stran med prvimi iskanimi zadetki v iskalnikih. Ena od tržnih aktivnosti, ki se najbolj izplača je optimizacija internetnih strani. Toda, ker je konkurenca res trda in neusmiljena je prav, da ste vedno v koraku pred njo, kar lahko dosežete s začetno, temeljito analizo svoje internetne strani in s pravo izbiro ključnih besed. Iskanje in analiza spletnih strani se opravlja s posebnimi analitičnimi orodji. Predvsem izbira ključnih besed je temeljnega pomena, saj bomo le s pravo izbiro le teh na svojo internet stran privabili obiskovalce, ki se resnično zanimajo za naš proizvod in so ga pripravljeni kasneje tudi kupiti. Hitro in celovito prenovo svoje spletne strani na način, da vas bodoče stranke na spletu najdejo zagotavlja optimizacija internet strani.

Več informacij: www.red-orbit.com