AdWords oglaševanje je vsekakor danes pravi način za pospeševanje prodaje, zato se marsikdo odloči zanj. Ampak potem to klasično vprašanje, če in kaj je treba narediti, da se AdWords oglaševanje lahko začne?
Pravzaprav stranka pri podjetju Dominatus bolj ali manj čaka na navodila, ki jih pošlje Dominatus, ki v prvi vrsti naredi analizo spletne strani, določi, katere so tiste ključne besede, ki imajo kaj iskanja, katere so tudi povezane besede in končno odločitev sprejmejo s stranko, ki se odloči, katere so tiste besede, s katerimi ima stranka največji zaslužek. Ko so pripravljeni vsi oglasi, jih stranka preveri, nato jih preveri še Google in če je vse v redu, se AdWords oglaševanje začne.
Če želite, da vam AdWords oglaševanje prinese kar največ rezultatov, poglejte tudi uporabniško izkušnjo!
Velikokrat se zgodi, da imajo podjetja aktivno AdWords oglaševanje, jim ta prinese nekaj učinka, vendar pa ne toliko, da bi podjetje lahko reklo, da ustvarja neko hudo dodano vrednost. Kaj je narobe v tem primeru?
V prvi vrsti je treba pogledati, v kakšni dejavnosti podjetje posluje. Kot svetujejo v podjetju Dominatus, najprej poglejte to, potem šele zaženite paniko. Če prodajate lesene hiše ali pa montažne hiše, se ne bo kar vsak obiskovalec vaše spletne strani odločil za povpraševanje in nakup. Nakupne odločitve v takšnih panogah so dolge, lahko tudi kakšno leto, zato se tu rezultati oglaševanja merijo po številu povpraševanj.
Če pa ne poslujete v takšni dejavnosti, pa poglejte tudi na uporabniško izkušnjo. Le – ta je največkrat vzrok slabim rezultatom, po drugi strani pa se ji posveča najmanj časa in tudi ko se strankam pokaže, kaj morajo spremeniti, se spremembe le redko zgodijo, saj si ne vzamejo časa.
Vendar dejstvo je, da vam lahko omenjeno podjetje še tako dobro pripravi AdWords oglaševanje, pa rezultatov ne boste imeli prav zelo bleščečih, če niste pripravljeni na nobene spremembe na vaši spletni strani.