Moderne lesene stopnice po meri

Stopnice predstavljajo pomemben del doma. Imajo povezovalno vlogo med posameznimi etažami. Da bi vam olajšali izbiro primernih stopnic smo napisali vodnik pri izbiri stopnic. Odločilen dejavnik pri izbiri je zagotovo cena samih stopnic. Na podlagi proračuna ter vaše idejne zasnove, lahko pričnete z izbiro izvajalca. Kvalitetne mizarje lahko najdete na spletu.

Varnost ter umestitev v prostor se medsebojno dopolnjujeta. Zelo pomembno je, da stopnice ne drsijo. Morajo biti trdne. Lesene stopnice po meri omogočajo boljši izkoristek prostora pod stopnicami. Prostor je v večini primerov neizkoriščen. V kolikor imate manj stanovanjske površine vam prostor pod stopnicami pride še kako prav. Lahko imate narejeno omaro oziroma predalnike po meri.

Izkoristite prostor pod stopnicami

Prostor pod stopnicami lahko spremenite v knjižno polico ali omaro za čevlje. Pod stopnicami lahko shranjujete kolesa ali imate manjšo pralnic z pralnim ali sušilnim strojem. Če želite skladiščni prostor izkoristiti do potankosti potem naredite pod vsako stopnico predal, kateri se izvleče. Ker takšnih stopnic preprosto ni na tržišču je potrebno izdelati stopnice po naročilu.

Veliko ljudi ne pomisli na neizkoriščen prostor pod stopnicami. Takšne stopnice niso samo uporabne za hojo ampak tudi kot odličen prostor za shranjevanje stvari. Zato naredi zasnovo stopnic, nato o prostorskih rešitvah povprašajte vašega lokalnega mizarja, kateri vam bo predlagal rešitve. Nato se odločite za najbolj primerno zasnovo.

Za boljšo organiziranost prostora pod stopnicami pa uporabite različne škatle ter posode, katere so namenjene za shranjevanje stvari. Če boste shranjevali stvari v škatlah bodo vaše stvari vedno organizirane ter zaščitene pred prahom in vlago.

Kopalke izbiramo po estetskih in tehničnih kriterijih

Kopalke na trgu so zelo različne, nekatere izraziteje podpirajo plavalni šport, druge pa so namenjene predvsem dopustniškemu življenju ob morju.

Kopalke so se skozi zgodovino spreminjale, kopalne obleke niso bile vedno korak naprej. Po risbah iz antičnega obdobja lahko sklepamo, da so bili ljudje v antiki manj sramežljivi, kot v poznejši obdobjih. V antiki so tako ženske razkrivale več gole kože, kot v sedemnajstem in osemnajstem stoletju. Proti koncu sedemnajstega stoletja se je med drugim tudi uveljavil zakon, ki je prepovedoval golo kopanje. Ženska kopalna oblačila so kmalu zatem postala dobesedno oblačila, nesprejemljive so bile oprijete izvedbe. To ohlapno razmišljanje se je postopoma začelo krhati v devetnajstem stoletju, ko so znanstveniki začeli odkrivati zdravilne učinke sončenja. Vendar je znanost velikokrat nemočna, ko poseže vmes ideologija, vera ter podobni vplivi. Zato podobne razlike poznamo tudi pri sodobnih kopalkah, kar daje občutek, kot bi se z mišljenjem vračali za nekaj stoletji nazaj. V nekaterih predelih sveta je pretirano razkazovanje gole kože še vedno prepovedano oziroma tabu tema. V tem primeru je z izjemo obraza, rok in nog zakrito celotno telo. V preostalem delu sveta pa kopalke bistveno bolj razgalijo telo. Najmanj enodelne kopalke ter tako imenovane tankini kopalke. Bikini kopalke so bile prava revolucija, vendar v času nastanka še niso razkrivale toliko gole kože kot današnje izvedbe. Razvoj ni miroval, od druge svetovne vojne do današnjih dni smo dobili tudi microkini, monokini ter trikini izvedbo ženskih kopalk. V prvem primeru gre za kopalke , ki prekrijejo zgolj majhen del najbolj intimnih predelov telesa. Monokini so praktično bikini kopalke brez zgornjega dela. Trikini pa so bikini kopalke, ki imajo enoten zgornji del v dveh kosih. Moške kopalke imajo bistveno manj izvedb, saj gre za izvedbe, ki so bolj podobne spodnjemu perilu ali kratkim hlačam. Temu primerno jih tudi imenujemo kopalne hlače oziroma kopalke.

Kopalke izbiramo po estetskih in tehničnih lastnostih. Preberite nasvete kakšne kopalke nositi v 2017.

Kavitacija, rezultati nas motivirajo

Kavitacija rezultati so motivacija za izboljšano zdravo življenje.

Kavitacija je nekirurška liposukcija, rezultati se pokažejo v kratkem času. Metoda podobna vsem je naravnim pristopom, njeno učinkovitost povečuje ultrazvok. Na maščobne celice ultrazvok deluje s frekvenco do štiristo kilohertzov, zato ji odpre ter omogoča odstranjevanje odvečnih snovi. To metodo imenujemo tudi naravna liposukcija, zaradi nekirurškega pristopa. Klasična liposukcija je za razliko kirurška tehnika, ki zahteva bistveno bolj strokoven pristop in poseg. Za razliko od nje kavitacija ni kirurška tehnika, rezultati pa so vidni že po prvi terapiji. Pri tej metodi gre za odstranjevanje maščob z njihovim spreminjanjem v obliko, ki jo telo lahko izloči ali porabi. Maščoba je med drugim vir energije, telo je sposobno vodotopni glicerol v krvi učinkovito izkoristiti. Preostanek kavitacija spremeni v proste maščobne kisline, učinkoviti rezultati se kažejo z izločanjem. Pri tej metodi je za učinkovitejše odstranjevanje odvečnih maščob priporočljiva gibalna aktivnost. S tem telo zazna potrebo po energijo, pridobi jo iz dela maščob. Da bo imela kavitacija učinek in bodo rezultati boljši, je potrebna razmeroma kratka gibalna aktivnost. Dodatno izboljšanje lahko prispeva z ustrezno prehrano. Med nezaželene sodijo proteini, presladka hrana in mastna hrana. V času trajanja terapije najbolj koristi lahka hrana z dovolj tekočine. Učinkovitejša kavitacija se doseže z pitjem večjih količin vode, rezultati se kažejo preko hitrejšega odstranjevanja odpadnih snovi na naravni način. K učinkovitosti dodatno lahko vplivajo nekatere metode, ki nadgradijo učinke. Cilj nadgradnje je povečanje obsega procesa izločanja odvečnih maščob in telesa. Med možne nadgradnje sodijo elektrostimulacija, limfna drenaža, infrardeča toplotna terapija in drugi pristopi. Izbira je odvisna od osebnih želja ter osebnih lastnosti. Vsak človeško telo je edinstveno, zato je nemogoče pričakovati povsem enake učinke pri istem pristopu. Na učinke veliko vpliva sama prirojena sposobnost izkoriščanja maščob, starost osebe ter razne druge osebne značilnosti.

Kavitacija rezultati lahko pomenijo nov začetek.

Savne so priporočljiva terapija

Savne so za človeško zdravje priporočljive.

Savne omogočajo globinsko čiščenje, motivirajo proces prebave, uničujejo toksine, tumorje, viruse, pospešujejo cirkulacijo krvi ter imajo številne druge prednosti. Vse učinke je mogoče tudi izmeriti, mnogim pa je dovolj zgovorno boljše počutje ter delovanje organizma. Ob povišani temperaturi okolice se človek znoji, na delovanje organizma vpliva tudi spremenjena vlaga. Znojenje človeka je reakcija na povišano temperaturo, pri tem se poveča število srčnih utripov, pospeši se prekrvavitev, metabolizem, z nojem pa se izločata tudi sečna in mlečna kislina. Savne delujejo na različne načine, razlikujejo se tudi po značilnih kontroliranih razmerah v prostoru. V vsakem primeru savne pospešujejo prekrvavitev telesa in organov ter krepijo imunski sistem. Izbira točno določene savne nadalje pomeni izbirati okolje z višjo ali nižjo temperaturo, z višjo ali nižjo vlažnostjo ter različnim načinom ustvarjanja tipične atmosfere. Omejitve obstajajo tudi za zdrave ljudi, v savnah smo lahko zgolj omejen čas. Osebe z različnimi zdravstvenimi težavami ali kakšno drugo posebnostjo, naj se glede uporabe savne posvetujejo z osebnim zdravnikom. Globalno najbolj znana je finska savna, priljubljena pa je tudi parna savna. Finska savna učinkuje preko visoke temperature v prostoru ter nizko vlago. Parna pa ima obratno nižjo temperaturo in visoko vlago v prostoru. Zaradi visoke temperature ima finska savna določene omejitve, predvsem za ljudi, ki imajo težave s srcem in ožiljem. Zanje so primernejše infrardeče savne. V termah Zreče lahko obiskovalci izbirajo med finsko, parno in infrardečo savno. Najbolj priljubljene so finske savne, zato jih je tudi največ, skupno pet. Vsaka ima svojo kristalno ali barvno terapijo. Posebnost sta dve parni savni ki učinkom dajejo posebno noto z vonjem pohorskih zelišč. Sodobna infrardeča savna z vibracijami svetlobe prodira najglobje pod kožo ter je zato posebej učinkovita in primerna za čiščenje telesa ter razne druge zaželene učinke.

Savne so mnogim osebam izboljšale zdravstveno stanje ter počutje.

Športna masaža zagotavlja hitrejši napredek brez poškodb

Športna masaža zagotavlja hitrejši napredek športnikov in rekreativcev brez poškodb.

Odsotnost poškodb zagotavlja športna masaža pred, med in po nastopu. Ogrevanje mišic je namenjeno dobri pripravi, zagotavlja pa sposobnost takojšnje obremenitve. Pogosto slišimo izraz, da se športnik ogreva ali je bil poslan na ogrevanje. Izraz nima nobene zveze z klasičnim ogrevanjem telesa, ampak gre za ogrevanje gibalnega aparata. Športna masaža pred nastopom ali treningom je v osnovi namenjena pospeševanju krvnega obtoka, sproščanju mišic ter posledično ustvarjanju psihološkega občutka pripravljenosti. Zato lahko športnik ali rekreativec začne trening ali nastop z največjo obremenitvijo brez negativnih posledic. Te bi bile prisotne, če bi z največjo obremenitvijo vplival na neogreto telo. Športna masaža med športno aktivnostjo je namenjena odpravljanju bolečin in vzrokov zanje. Na športnih terenih pogosto vidimo športnike, ki med izvajanjem aktivnosti skrbijo za sanacijo manjših težav. Po končanem nastopu ali tekmovanju pa športna masaža poskrbi za sanacijo utrujenih mišic ter omogoča organizmu hitreje in bole izvesti proces regeneracije. Telo je načeloma sposobno veliko poškodb ali z aktivnostjo povzročenih nepravilnosti sanirati samo. Športna masaža po aktivnosti pomaga organizmu tako, da sprosti mišično napetost, pospeši dotok krvi ter odstranjevanje stranskih produktov presnove in mišične aktivnosti. Med športnimi masažami sta posebnosti vzdrževalna športna masaža ter terapevtska masaža. Vzdrževalna športna masaža je namenjena boljši oskrbi mišic s hranilnimi snovmi, boljši sproščenosti tkiv, povečanju gibljivosti ter drugim ciljem. Terapevtska masaža pride v poštev pri večjih in težjih poškodbah. Za izvajanje so zadolženi fizioterapevti ali pa maserji pod nadzorom fizioterapevta. Različne športne masaže že dolgo časa niso domena športnih klubov oziroma individualnih ekip športnika. Rekreacijski center Rogla je primer ponudbe za praktično vsakogar, ki si želi športne masaže. V osnovi sta na voljo dve vrsti športnih masaž, individualno pa praktično celotna paleta športnih masaž.

Športna masaža je namenjena tako športnikom, kot tudi rekreativcem ter drugim aktivnim posameznikom.

Dodatne informacije